loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://biya2music.ir/wp-content/uploads/2015/02/Parham-Ebrahimi-Panjere.jpg

 

تو غروب سرد پاییز دل من هوات رو کرده
پشت پنجره نگاهم داره دنبالت میگرده
توی جاده نگاهم تو محال و دور ترینی
اما واسه دل من اولین و اخرینی
بدجوری دلم گرفته پشت پنجره میشینم
دونه دونه قطره های اشک و از چشمام میچینم
دمار از دله من در آورد عشقت
به آتیش کشیده شبام رو خیالت

***

تو اتاق کوچیک من جای تو همیشه خالی
طفلکی دل غریبم داره با تو شور و حالی
خیلی وقتا خواب میبینم که تو اومدی دوباره
رو سرت از اسمونا ستاره داره میباره
با تو هستم اما افسوس این برام فقط یه خوابه
دیدن دوباره تو یه سوال بی جوابه
دمار از دله من در آورد عشقت
به آتیش کشیده شبام رو خیالت
دمار از دله من در آورد عشقت
به آتیش کشیده شبام رو خیالت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,329
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,529
  • بازدید ماه : 2,529
  • بازدید سال : 72,579
  • بازدید کلی : 531,702
  • کدهای اختصاصی