loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 128 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 

روبروم بشینو نگام کن خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه ماله من باش با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن پر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم بگو دنیا رو با تو میخوام
عاشق شو مثه خود من
میخوامت , همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
***
تو دنیا فقط یه نفر اونی که دلم میخواده اون تویی
که عاشقی رو با چشماش یاد من داده
یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثله یک رویاست
تا ابد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجا
عاشق شو مثه خود من
میخوامت , همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,932
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,132
  • بازدید ماه : 3,132
  • بازدید سال : 73,182
  • بازدید کلی : 532,305
  • کدهای اختصاصی