loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

هر جا هستی آرومم
عاشق پیشم دیوونم
وقتی نیستی می میرم
هرجا که نباشی بهونه گیرم
هر جا هستی آرومم
عاشق پیشم دیوونم
وقتی نیستی می میرم
هرجا که نباشی بهونه گیرم

 

آرزوم اینه عاشقم باشی
تا ته این دنیا کنار من باشی
آرزوم اینه آرزوت باشم
بگی دوستم داری تو قلب تو جاشم
آرزوم اینه عاشقم باشی
تا ته این دنیا کنار من باشی
آرزوم اینه آرزوت باشم
بگی دوستم داری تو قلب تو جاشم

***

بیا تو آروم بشین تو قلبم
بشو ناجی دستای سردم
بیا با من باش بیا عاشق باش
بگو دوستم داری بگو میری کاش
بیا تو آروم بشین تو قلبم
بشو ناجی دستای سردم
بیا با من باش بیا عاشق باش
بگو دوستم داری بمونی ای کاش

آرزوم اینه عاشقم باشی
تا ته این دنیا کنار من باشی
آرزوم اینه آرزوت باشم
بگی دوستم داری تو قلب تو جاشم
آرزوم اینه عاشقم باشی
تا ته این دنیا کنار من باشی
آرزوم اینه آرزوت باشم
بگی دوستم داری تو قلب تو جاشم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,122
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 2,322
  • بازدید سال : 72,372
  • بازدید کلی : 531,495
  • کدهای اختصاصی