loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هنوز هنوزه شک دارم میخوام بگم بیداریه
کنار تو این لحظه هام ببین چه حس و حالیه
تموم خاطراتمو مرور میکنم که چی شد
کجا رسیدیم ما به هم کی اول عاشق کی شد
وقنی دستات میگیرم دنیا تو دست منه

***

کاری کردی با دلم راحت بریدم از همه
تا تورو دارم دیگه هیچی نمیخوام ازخدا

انقدر خوبی که هرکاری کنم واست کمه

وقنی دستات میگیرم دنیا تو دست منه

کاری کردی با دلم راحت بریدم از همه
تا تورو دارم دیگه هیچی نمیخوام ازخدا

انقدر خوبی که هرکاری کنم واست کمه
جدی نبود حست به من یه شوخیه یه خاطره
کم کم یخ احساس تو آب شد کنارم یه دفعه
پر کردم تنهایی تو پر کردی از عشق قلبمو
اومدی خیره شدم خوندی تو چشمام حرفمو
وقنی دستات میگیرم دنیا تو دست منه

کاری کردی با دلم راحت بریدم از همه
تا تورو دارم دیگه هیچی نمیخوام ازخدا

انقدر خوبی که هرکاری کنم واست کمه

وقنی دستات میگیرم دنیا تو دست منه

کاری کردی با دلم راحت بریدم از همه
تا تورو دارم دیگه هیچی نمیخوام ازخدا

انقدر خوبی که هرکاری کنم واست کمه
وقنی دستات میگیرم دنیا تو دست منه

کاری کردی با دلم راحت بریدم از همه
تا تورو دارم دیگه هیچی نمیخوام ازخدا

انقدر خوبی که هرکاری کنم واست کمه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,219
  • بازدید ماه : 1,219
  • بازدید سال : 71,269
  • بازدید کلی : 530,392
  • کدهای اختصاصی