loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 73 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

آروم آروم و بی هدف
تو کوچه ها سرگردونم
تک تک خاطرات تو
توی سرم می چرخونم
چشمامو می بندم شاید
از خاطرم بره چشات
اما به جز چشمای تو
هیچ چیزی یادم نمیاد..

 

می خوام یه گوشه کز کنم
زانو بقل گریه کنم
بعد تو تو توو تنهاییام به غصه ها تکیه کنم
لعنت به روز هایی که رفت
لعنت به هر چی خاطرس
لعنت به اون لحظه ای که
گفتی برام شدی نفس

***

سکوت شب خیال تو
هق هق ِ گریه های من
خدا رو شکر که نیستی
حتی یک لحظه جای من
عطر تنت حال و هوات
پُر کرده جون و تنمو
کی جای من می خواد بیاد
پُر بکنه بودنمو

می خوام یه گوشه کز کنم
زانو بقل گریه کنم
بعد تو تو توو تنهاییام به غصه ها تکیه کنم
لعنت به روز هایی که رفت
لعنت به هر چی خاطرس
لعنت به اون لحظه ای که
گفتی برام شدی نفس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 714
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,914
  • بازدید ماه : 1,914
  • بازدید سال : 71,964
  • بازدید کلی : 531,087
  • کدهای اختصاصی