loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Arash-Rostami-Mano-Eshgh.jpg

 

منو اون عشقی که همش تو قلبمه اینقدر دوست دارم هرچی بگم کمه
واسه بودن با تو کم نمیارمو من به عشقت میدم دارو ندارمو
منو عشقه تو چشمت کجا میبره بی تو دلخوشیام خیلی زود گذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم پایه عشق تو تا آخرش وایمیستم
منو عشقه تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زود گذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پایه عشق تو تا آخرش وایمیستم
***
دلم میخواد بگم به تو دلم شده اسیره تو

دوست دارم یه آسمون تورو میخوام تا پایه جون
زدم دلو به اسمه تو شکوندم اون طلسمتو
دوست دارم یه آسمون تورو میخوام تا پایه جون تورو میخوام تا پایه جون
منو عشقه تو چشمت کجا میبره بی تو دلخوشیام خیلی زود گذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم پایه عشق تو تا آخرش وایمیستم
منو عشقه تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زود گذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پایه عشق تو تا آخرش وایمیستم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 4,108
  • بازدید سال : 56,725
  • بازدید کلی : 515,848
  • کدهای اختصاصی