loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

همیشه هست یجاهایی منو یاد تو بندازه
همین چیزای کوچیک که واست خاطره میسازه
یجاهایی تو این شهره که میترسم ازش رد شم
دلم میگه شبیه تو منم باید یکم بد شم
بگو باید چطور رد شم از این حسی که همرامه
تا وقتی قلب من جای تموم خاطره هامه
یکی رفته که پیدا شه یکی گم میشه میمونه
همیشه آخر قصه جدایی سهم مجنونه

***

منو روزای بارونی منو عکسای رو دیوار
منو هر شب نخوابیدن همیشه تا سحر بیدار
یچیزایی هنوزم هست که جا مونده رو احساسم
واسه من عادتی انگار من از ترک تو میترسم
بگو باید چطور رد شم از این حسی که همرامه
تا وقتی قلب من جای تموم خاطره هامه
یکی رفته که پیدا شه یکی گم میشه میمونه
همیشه آخر قصه جدایی سهم مجنونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,162
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,362
  • بازدید ماه : 2,362
  • بازدید سال : 72,412
  • بازدید کلی : 531,535
  • کدهای اختصاصی