loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دلم و به کسی دادم که بهش حسی ندارم

که فقط باعث میشه من ازت اسمی نیارم

پیش من بودی تو فراوشت شه

اون که نمیخوادت

خیلی زود تکراری شدم واسه تو

رفتنم از یادت

حالا منم شدم شبیه تو جز این واسم نموند راهی

اون به من وابسته میشه

تو دلیل این گناهی

واسه جبران دلتنگیت

من و خواستی تو تنهاییت

نذاشتی تو رو بشناسم

تو دیدی دل بهت بستم

فریبم دادی با حرفات

بازی کردی با احساسم

با احساسم

***

صداش میکنم عزیزم خنده رو لباش میشینه

نمیدونه که اون لحظه دل من تو رو میبینه

نمیدونه لایقش نیست اون که انقد شده محوش

کاش میفهمید و نمیذاشت

مثله من بشکنه قلبش

اون و عشق اشتباهی تو دلیل این گناهی

واسه جبران دلتنگیت

من و خواستی تو تنهاییت

نذاشتی تو رو بشناسم

تو رو بشناسم

تو دیدی دل بهت بستم

فریبم دادی با حرفات

بازی کردی با احساسم

با احساسم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 1,589
  • بازدید سال : 71,639
  • بازدید کلی : 530,762
  • کدهای اختصاصی