loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود آلبوم جدید گروه آرین به نام خداحافظ

 

وقتی تو خودم بودم تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد که نگام یهو در گیر نگات شد
بی هوا توی دلم کی خودتو جا کردی
کی خسته شدی منو رها کردی

 

بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست

بعد تو

***

تقصیر من بود شاید تورو پُررنگ نوشتم
نمیخواستم پاک شی از سرنوشتم
من فکر میکردم که تو از جنس خود منی
نمیدونستم راحت دل میکنی
راحت دل میکنی

بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست

بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,018
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,218
  • بازدید ماه : 3,218
  • بازدید سال : 73,268
  • بازدید کلی : 532,391
  • کدهای اختصاصی