loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 99 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (1)

 

دل کندم از دنیام دنیای من تویی
اونی که من میخوام بی شک خود ِ تویی
حال منو بفهم نگو که ترکم کن
من عاشق تو ام یه ذره درکم کن
من عاشق تو ام یه ذره درکم کن..

 

دست منو بگیر تنهاترم نکن
بمون برای من دلواپسم نکن
دلواپسم نکن
حال ِ منو بفهم یک ذره درکم کن
من عاشق تو ام نگو که ترکم کن
نگو که ترکم کن..

***

دنیای تو کیه شاید خود ِ منم
وقتی میبینمت می لرزه این تنم
جون میگیره نگام از برق اون چشات
آرامشم تویی الهی من فدات
الهی من فدات

دست منو بگیر تنهاترم نکن
بمون برای من دلواپسم نکن
دلواپسم نکن
حال ِ منو بفهم یک ذره درکم کن
من عاشق تو ام نگو که ترکم کن
نگو که ترکم کن..

***

دنیای تو کیه شاید خود ِ منم
وقتی میبینمت می لرزه این تنم
جون میگیره نگام از برق اون چشات
آرامشم تویی الهی من فدات
الهی من فدات

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad Baghban در تاریخ 1393/09/08 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه وبلاگ نویس ، طراح و ویرایشگر فیلم و عکس هستم و براتون دوتا پیشنهاد دارم .
پیشنهاد اول عوض کردن قالب وبلاگتونه .
من می تونم براتون یه قالب اختصاصی درست کنم که فقط برای وبلاگ شماست .
یعنی عکس سرصفحه (هِدِر) ، آیکون های وبلاگ و کلا همه ی عکس ها ، مربوط به وبلاگ شما میشه و اعتبار وبلاگتون هم بالا میره .
قیمت طراحی قالب هم 15000 (پانزده هزار) تومان هست که یک بنر تبلیغاتی متحرک هم به صورت رایگان برای شما ساخته میشه .
پیشنهاد دوم طراحی لوگوی اختصاصی هست که در اون صورت وبلاگ شما دارای لوگوی مخصوص هم میشه .
هزینه ی طراحی 2 لوگوی مجزا 5000 (5 هزار) تومان هست که همراه با اون یک بنر تبلیغاتی (ثابت یا متحرک) هم به صورت رایگان برای شما طراحی میشه .
لطفا برای سفارش به ایمیل زیر پیام بدید :
27designing@gmail.com
یا به وبلاگ من مراجعه کنید :
27design.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 857
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,057
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 72,107
  • بازدید کلی : 531,230
  • کدهای اختصاصی