loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/02/Ahmad%20Saeedi%20-%20Khosh%20Khial.jpg

 

تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم

 

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

***

تمومه لحظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کنار تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم
همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 4,649
  • بازدید سال : 57,266
  • بازدید کلی : 516,389
  • کدهای اختصاصی