loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

شب شد و دوباره نشستم کنار پنجره اه و ناله هام دوباره درمیاد ازحنجره
چقدر قریبه این فضا درد تنهایی بده بازدوباره موندی تنها با سیگار و فندکت
میبینی حالمو الان مساویه بامرگم رفتی اما بددلم شکست بازم تو برگرد
با تموم ارزوها تو جامون بد رفت
کل سال این ادم تو تنهایی سر کرد
درد بکش حقنه دنیا همینه رسمشه
هرکسی باز بیاد و از رو احساست رد بشه
بازدلت شکسته شه
گریه کن که تا میتونی خوردشدنت بعدشه
سال ها میگزره تو این خونه هنوزم خاموشم
چشمای من سمته دره در زدنت تو گوشم
رسمش این بود این همه نفرت بزاری تو دلم
غمگینترینه ادمم کردی مونده رو دلم

بگو میفهمی حالمو بدم میاد ازت
بگو میفهمی حالمو نمیخوام چیزی ازت
بگو میفهمی حالمو برو بمیر تو عوضی
بگو میفهمی حالمو فاصله بگیر ازم

بگو میفهمی حالمو بدم میاد ازت
بگو میفهمی حالمو نمیخوام چیزی ازت
بگو میفهمی حالمو برو بمیر تو عوضی
بگو میفهمی حالمو فاصله بگیر ازم

این حوصلم و دیگه حس و حال هیچی نیس
دوای دردم این قرص ها شده میبینی
دیدی چی به سر من اوردی تو بس نبود
تو این وضعی که هستم تو حالم میگیری
میفهمی حالمو من ازهمه کس بریدم
اونی که ادعا میکرد هست ازم برید رفت
من تموم غصه هام عقده شده تودلم
نمیخوام اروم باشم میخوام دیگه زور بگم
لعنت به تو سگ صفت این چه کاری دست من بود
که دادی باعث شدی بنویسم از درد و غم
بسه دیگه حرف نزن نمیخوام بازم خوب بشم
من میرم تو خوش باش با اونی که میمونی صبح تا شب
اشکام گفت تو پشت نکن اینا درد یه مرده
دردی که تو تموم سال ها نکشیدی یه لحظه
هر نگاه با تو ام  هرسه که حتی واسه یه لحظه
که فک کنم دوسم داشتی هه دروغ محضه

بگو میفهمی حالمو بدم میاد ازت
بگو میفهمی حالمو نمیخوام چیزی ازت
بگو میفهمی حالمو برو بمیر تو عوضی
بگو میفهمی حالمو فاصله بگیر ازم

بگو میفهمی حالمو بدم میاد ازت
بگو میفهمی حالمو نمیخوام چیزی ازت
بگو میفهمی حالمو برو بمیر تو عوضی
بگو میفهمی حالمو فاصله بگیر ازم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,902
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,102
  • بازدید ماه : 3,102
  • بازدید سال : 73,152
  • بازدید کلی : 532,275
  • کدهای اختصاصی