loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 79 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

صدای قلبمه که می تپه

هر نفس به خاطر تو

از تو دارم حس خوب عاشقی

 خوشیای زندگیمون

همه فکر من تو این روز و شبا

وقتی که تنها میمونم با خودم

اینه که بتونم هر جوری که هس

به تو ثابت کنم عاشقت شدم

دوست دارمه روی لبهام میخونی توی چشام

دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

***

آره آره عاشقت شدم و بس

تو دیگه برای من شدی نفس

با تو تنهاییم و از یاد بردم

حتی یه لحظه نباشی مردم

دوست دارمه روی لبهام میخونی توی چشام

دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

دوست دارمه روی لبهام میخونی توی چشام

دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

دوست دارمه روی لبهام میخونی توی چشام

دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,824
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,024
  • بازدید ماه : 3,024
  • بازدید سال : 73,074
  • بازدید کلی : 532,197
  • کدهای اختصاصی