loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

نه دیگه حوصله ی حرفات دارم
نه دیگه حوصله ی عشقت رو اصلا
من میخوام دور بشم از شر نگاهت
میخوام راحت بشم ازدست تو کم کم
نه من اونم که بتونم
تو رو تا به ته رویا برسونم
نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی
نه من اونم نه تو اونی

نه دیگه عشقی برام مونده به جز یه حس عادت
نه دیگه مثل گذشته میخوام تو رو
نه دیگه حوصله ای واسه ادامه ی رفاقت
نه دیگه خسته شدم ازاین راه برو
تو با این بی مهریات خودت دور کردی ازمن
نه نمیخوام من بمونم پیش تو اصلا

***

نه من اونم که بتونم
تو رو تا به ته رویا برسونم
نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی

نه من اونم که بتونم
تو رو تا به شهر نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 5,156
  • بازدید سال : 57,773
  • بازدید کلی : 516,896
  • کدهای اختصاصی