loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 40 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohammad-Reza-Moshiri-Bonbast.jpg

 

نه به تو وابستم نه به تو دلبستم فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
منی که مغرورم این دفعه مجبورم بگم بمون پیشم بی تو تنها میشم , نرو بی تو دلم میگیره
من اینو میدونم به تو نمیرسم من اینو میدونم تو میری از دستم
با اینکه بن بسته ته این رابطه اما هنوز دلم واست بیطاقته
***
نه به تو وابستم نه به تو دلبستم فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
نه با تو میمونم نه بی تو میتونم وقتی که دلتنگم با خودم میجنگم
گاهی رو احساسم چشامو میبندم
من اینو میدونم به تو نمیرسم من اینو میدونم تو میری از دستم
با اینکه بن بسته ته این رابطه اما هنوز دلم واست بیطاقته
نه به تو وابستم نه به تو دلبستم
فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
منی که مغرورم این دفعه مجبورم
بگم بمون پیشم بی تو تنها میشم
نرو بی تو دلم میگیره
من اینو میدونم به تو نمیرسم
من اینو میدونم تو میری از دستم
با اینکه بن بسته ته این رابطه
اما هنوز دلم واست بیطاقته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,403
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,603
  • بازدید ماه : 2,603
  • بازدید سال : 72,653
  • بازدید کلی : 531,776
  • کدهای اختصاصی