loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (1)

 

کاش تا ابد بمونی با من که میخوامت تا پای جون
اگه خبر نداری اینو بهت میگم بدون
مهربون میشم همیشه بدون این ترانه اولیشه
میخوام که عاشق باشی وای اگه بشه چی میشه
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
تو دوباره یه نگاه بکن عاشقتو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو
***
حرف دلمو میگم تا یه روزی نگی دیگه دیره
اگه فکرشم کنی دل من تا اخرش میره
حسی که به تو دارم بگو چه اسمی روش بذارم
خودم اینو میدونم واست کمه دوست دارم
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
تو دوباره یه نگاه بکن عاشقتو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو
حرف دلمو میگم تا یه روزی نگی دیگه دیره اگه فکرشم کنی دل من تا اخرش میره
حسی که به تو دارم بگو چه اسمی روش بذارم خودم اینو میدونم واست کمه دوست دار
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو تو تو تو غمگینش نکن صداتو
تو دوباره یه نگاه بکن عاشقتو نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط CpT در تاریخ 1393/08/22 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

eyval az sitet khosham umad hame ahangat be ruzan merC


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,917
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,117
  • بازدید ماه : 3,117
  • بازدید سال : 73,167
  • بازدید کلی : 532,290
  • کدهای اختصاصی