loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Saeed-Eskandari-Hes-Nemikardam-29b8c600bfa810c7b520473d7ae02823.jpg

 

حس نمیکردم که یه روز
اینجوری تغییر کنی
خوابی که دیدم واسه تو
اینجوری تعبیر کنی
خواستم برای قلب من
یه یادگاری بذاری
گفتی بجای یادگاری
میری و تنهام میذاری
بگو چیکار کرده دلم
که درای روش پا میذاری
دلیلشو بهم بگو
چرا تو تنهام میذاری
دلیلشو بهم بگو
چرا تو تنهام میذاری
ازت دلگیرمو خستم
نرو من عاشقت هستم
بیا دوباره مثل قدیما
بذار دستاتو تو دستم
ببین که چشام پره اشکه
نرو آخه دیوونه من که
تورو دوست دارمو اما
چرا دلت انقده سنگه

***

حس نمیکردم که یه روز
اینجوری تغییر کنی
خوابی که دیدم واسه تو
اینجوری تعبیر کنی
خواستم برای قلب من
یه یادگاری بذاری
گفتی بجای یادگاری
میری و تنهام میذاری
بگو چیکار کرده دلم
که درای روش پا میذاری
دلیلشو بهم بگو
چرا تو تنهام میذاری
دلیلشو بهم بگو
چرا تو تنهام میذاری
ازت دلگیرمو خستم
نرو من عاشقت هستم
بیا دوباره مثل قدیما
بذار دستاتو تو دستم
ببین که چشام پره اشکه
نرو آخه دیوونه من که
تورو دوست دارمو اما
چرا دلت انقده سنگه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,198
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,159
  • بازدید ماه : 6,713
  • بازدید سال : 76,763
  • بازدید کلی : 535,886
  • کدهای اختصاصی