loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 72 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mani-Rahnama-Ghesmat-Nashod.jpg

 

قسمت نشد ببینمت برایه آخرین دفعه
همینه که گمم تو این شهره مه آلوده خفه
قسمت نشد بهت بگم خدانگهدار عشقه من
بی تو خیابونایه شهر زیر پاهام زخمی شدن
میشد شبیه هم بشیم افسوس که قسمت نشد
با درد هم محرم بشیم افسوس که قسمت نشد
تو با همه قصه هایه تاریخه من فرق میکنی
دنیایه کوچیکمو تو بغضی از این درد میکنی
قسمت نشد ببینمت برایه آخرین دفعه
همینه که گمم تو این شهره مه آلوده خفه
قسمت نشد بهت بگم خدانگهدار عشقه من
بی تو خیابونایه شهر زیر پاهام زخمی شدن
***
بی تو به خونه اومدم زخمیترو طوفان زده مثله

یه مرده گمشده که تازه از جنگ اومده
خونه ولی بدونه تو با خاک یکسان شده بود

جهانه خاطراته من تسلیمه طوفان شده بود
قسمت نشد ببینمت برایه آخرین دفعه
همینه که گمم تو این شهره مه آلوده خفه
قسمت نشد بهت بگم خدانگهدار عشقه من

بی تو خیابونایه شهر زیر پاهام زخمی شدن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,285
  • بازدید ماه : 1,285
  • بازدید سال : 71,335
  • بازدید کلی : 530,458
  • کدهای اختصاصی