loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 85 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

در حال تکمیل:

 

چه دردی داره اصغر روی دستات

سپر شه حنجره با تیغ کینه

مگه میشه تو این زخمای کهنه

چشامون صبر و طاقت رو نبینه

شجاعت داشتی وقتی که آب و

تو اون صحرای محشر بسته دیدی

 

همش خون دیدم و  تو ذکر گفتی

تو که عباس رو دل خسته دیدی

***

به آتشی که من میریزم از چشم

میخوام راضی کنم قلب خودم رو 

تو دستم رو بگیر تا من به عشقت

به فردا ببرم شهد خودم رو

برید صدای فریاد غریبه

هنوز تو گوشه یک تاریخ مونده

هنوزم درد داغایی که دیدی

دل تموم دنیا سوزونده

***

تو با جنگ یه روزه روزها رو

عزادار خودت ای مرد کردی

سرت خورشید شد بر دار نیزه

تو بودی ماه رو شبگرد کردی

دلت دریای خون شد از جفایی

که از نامردا و مال کوفه دیدی

علم افتاد اگر از دست عباس

تو مثل آفتاب به حق دمیدی

علم افتاد اگر از دست عباس

تو مثل آفتاب به حق دمیدی

***

به آتشی که من میریزم از چشم

میخوام راضی کنم قلب خودم رو 

تو دستم رو بگیر تا من به عشقت

به فردا ببرم شهد خودم رو

برید صدای فریاد غریبه

هنوز تو گوشه یک تاریخ مونده

هنوزم درد داغایی که دیدی

دل تموم دنیا سوزونده 

 ***

سرت خورشید شد بر دار نیزه

تو بودی ماه رو شبگرد کردی 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 620
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,820
  • بازدید ماه : 1,820
  • بازدید سال : 71,870
  • بازدید کلی : 530,993
  • کدهای اختصاصی