loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 جمعه 05 دی 1393 نظرات (1)

 

همین روزا که تو نیستی

کنار گریه های من

همین روزا که آتیشه

تو اندوه صدای من

همین روزا که هر لحظه اش

مثل جون کندنه بی تو

سفر تنهایی و غربت

عذاب موندن بی تو

رفیق خوب دیروزم

تو رو دست خدا میدم

خودم جای تو میسوزم

تو رو دست خدا میدم

رفیق خوب دیروزم

تو رو دست خدا میدم

خودم جای تو میسوزم

تو رو دست خدا میدم

***

 همین روزا که تو نیستی

دلم از غصه میمیره

گناه از هر دوی ما بود

نگو این کار تقدیره

تویی که بی صدا رفتی

منی که بی صدا موندم

منی که بی گناه بودم

ولی چشماتو گریوندم

رفیق خوب دیروزم

تو رو دست خدا میدم

خودم جای تو میسوزم

تو رو دست خدا میدم

رفیق خوب دیروزم

تو رو دست خدا میدم

خودم جای تو میسوزم

تو رو دست خدا میدم

رفیق خوب دیروزم

تو رو دست خدا میدم

خودم جای تو میسوزم

تو رو دست خدا میدم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamidreza در تاریخ 1393/10/05 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

خیلی دونبال این متن گشتم

ممنونم که گذاشتی
پاسخ : خواهش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,107
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,307
  • بازدید ماه : 2,307
  • بازدید سال : 72,357
  • بازدید کلی : 531,480
  • کدهای اختصاصی