loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Arad-Aria-Mojezeh.jpg

 

واسه دل شستنه صبح دیگه دیره نمیتونم از این احساس رد شم
تو رو انکار کردن کار من نیست نمیتونم جدایی رو بلد شم
تمومه لحظه هامو از تو دارم تو خواب من تو بیداری همیشه
اگه تا آخر دنیا بخوابم یازم خوابه تو تکراری نمیشه
قطاری که نگاتو با خودش برد یه روزی خنده هامو پس میاره
گواهی میده این ریل قدیمی همیشه معجزه تاخیر داره
تو میرفتیو من چشمامو بستم نمیخواستم که اشکامو ببینی
من از حالا به فکر روزی ام که تو برگشتی که اشکامو بچینی
***
من از حسی که دارم مطمئنم دله من روشنه دوباره ای هست
خودت دل کندنو یادم ندادی خودت گفتی همیشه چاره ای هست
تمومه لحظه هامو از تو دارم تو خواب من تو بیداری همیشه
اگه تا آخر دنیا بخوابم یازم خوابه تو تکراری نمیشه
قطاری که نگاتو با خودش برد یه روزی خنده هامو پس میاره
گواهی میده این ریل قدیمی همیشه معجزه تاخیر داره
تو میرفتیو من چشمامو بستم نمیخواستم که اشکامو ببینی
من از حالا به فکر روزی ام که تو برگشتی که اشکامو بچینی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,202
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,402
  • بازدید ماه : 2,402
  • بازدید سال : 72,452
  • بازدید کلی : 531,575
  • کدهای اختصاصی