loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 99 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/05/Hamed-Pahlan-Asheghetam.jpg

 

وقتی که از در تو میای دل تو سینم میلرزه اینجوری لرزیدنه دل به عالمی می ارزه
عطر موهایه خرمنت میپیچه تو کوچه میای با صد نازو ادا دلم میشه دیوونه
اگه که این عشقه که من عاشقت هستم دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم
دنیا ماله عاشقاست هرکی که گفته راسته زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلبه اسیرم
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلبه اسیرم
***
دنیا ماله عاشقاست هرکی که گفته راسته زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلبه اسیرم
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلبه اسیرم
وقتی که از در تو میای دل تو سینم میلرزه
اینجوری لرزیدنه دل به عالمی می ارزه
عطر موهایه خرمنت میپیچه تو کوچه
میای با صد نازو ادا دلم میشه دیوونه
اگه که این عشقه که من عاشقت هستم
دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم
دنیا ماله عاشقاست هرکی که گفته راسته
زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلبه اسیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,073
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,273
  • بازدید ماه : 3,273
  • بازدید سال : 73,323
  • بازدید کلی : 532,446
  • کدهای اختصاصی