loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 159 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

عشقم داره دلم و میبره

عشقم داره دلم و میبره

***

 واسه تو دل من داره بوبوم میزنه

حرفشو داره با شعر و آهنگ میزنه

مهرتو تو دلم یه جاهایی جا دادم

که میخوام داد بزنم که بگم دوست دارم

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

 

 

***

میدونی که دارم با تو هی تیک میزنم

همه حرفامو دارم با تو با تیک میزنم

انقده میمونم تا که باورت بشه

هیچ چیزی واسه من مثل چشمات نمیشه

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

***

عشقم داره دلم و میبره

عشقم داره دلم و میبره

***

واسه واسه تو دل من

داره بوم بوم میزنه

حرفشو داره با شعر و آهنگ میزنه

مهرتو تو دلم یه جاهایی جا دادم

که میخوام داد بزنم که بگم دوست دارم

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

عشقم داره دلم و میبره

جین بین میزنه میخره

برام هی کادو میخره

اونم باشه بهتره

 

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,340
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,540
  • بازدید ماه : 2,540
  • بازدید سال : 72,590
  • بازدید کلی : 531,713
  • کدهای اختصاصی