loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

نه تو عاشقمی نه من عاشق تو نه تو لایقمی نه من لایق تو
از رو عادته که داریم حرف میزنی ما داریم آبروی همو میبریم
خاطراته خوشو داریم خط میزنیم خیلی ساده داریم از هم دل میکنیم
این غروره توئه منو سر میکنه روزگار منو پره درد میکنه
منو بایه نفس یه نگا می بری هنوز عاشقتمم چرا دل میزنی
دارم از تو چشات میخونم که هنوز پره عشقی هنوز باید حرف بزنی
منو بایه نفس یه نگا می بری هنوز عاشقتمم چرا دل میزنی
دارم از تو چشات میخونم که هنوز پره عشقی هنوز باید حرف بزنی

***

نه تو عاشقمی نه من عاشق تو نه تو لایقمی نه من لایق تو
از رو عادته که داریم حرف میزنیم ما داریم آبروی همو میبریم
خاطراته خوشو داریم خط میزنیم خیلی ساده داریم از هم دل میکنیم
این غروره توئه منو سر میکنه روزگار منو پره درد میکنه
منو بایه نفس یه نگا می بری هنوز عاشقتمم چرا دل میزنی
دارم از تو چشات میخونم که هنوز پره عشقی هنوز باید حرف بزنی
منو بایه نفس یه نگا می بری هنوز عاشقتمم چرا دل میزنی
دارم از تو چشات میخونم که هنوز پره عشقی هنوز باید حرف بزنی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 827
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,027
  • بازدید ماه : 2,027
  • بازدید سال : 72,077
  • بازدید کلی : 531,200
  • کدهای اختصاصی