loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 67 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.behmelody.org/wp-content/uploads/Bardia-Haghshenas-Hesse-Tazeh.jpg

 

یه حس تازه ای میبینم تو خودم
از وقتی اومدی من عاشقت شدم
آغوش گرم تو جای امن منه
تو ببین نبض من واسه تو میزنه
موهاتو وا کن هر بار میای پیشم
وقتی افشونه دیوونه تر میشم
با روژ قرمز تو صحنه های شب
لحظه ی لمسه من میسوزم از تب

***

تو وقتی اینجایی همه چیز مثل یک رویاست
تو نمیدونی نمیدونی چقد خوبه این احساس
با نوازشت هات وقتی که داغه اون دستات
تو میسوزونی میسوزونی دلم گرمو تو رو میخوام
موهاتو وا کن هر بار میای پیشم
وقتی افشونه دیوونه تر میشم
با روژ قرمز تو صحنه های شب
لحظه ی لمسه من میسوزم از تب

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,984
  • بازدید ماه : 5,538
  • بازدید سال : 75,588
  • بازدید کلی : 534,711
  • کدهای اختصاصی