loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 144 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 

http://www.1newmusic.com/wp-content/uploads/2015/06/Shahab-Tiam-Kam-Nadaram.jpg

 

کیفیت : 320
حجم : 7,67

 

 

تو رو میخوام بیا کنار من باش تو گل بهار من باش هرچی بخوای همونه
تو که باشی هوام مثل بهشته چقد خوبه که عشقت تو قلب من میمونه

اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو
همه چیزم تویی بی تو میمیرم تا دستاتو میگیرم چه زیبا میشه حالم
تویی جونم دلم پیش تو شاده چقد آروم و ساده شدی فکر و خیالم
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه
اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

***

کاش بدونی عشقی که تو دادی شده دلیل شادی برای خستگیهام
کاش بدونی من جز عشق پاکت بجز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام

با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه
اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

 

کد و آموزش

کد جعبه دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 912
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,112
  • بازدید ماه : 2,112
  • بازدید سال : 72,162
  • بازدید کلی : 531,285
  • کدهای اختصاصی