loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هر دفه که صدا زدی اسممو عاشقونه نم نم بارون گرفت
خوشبختی باپای خودش اومدو مهربونی تو قلب من جون گرفت
هردفه که دست منو گرفتی عطر بهار پیچید حوالی من
هردفه خندیدی چقد دلخوشی آوردی تو دنیای خالی من
کنارتم با اینهمه آرزو
کنارتم برام از خودت بگو
کنارتم با اینهمه علاقه
تو قلب من یه دنیا اشتیاقه

***

تو بهترین منطقه ی قلب من همیشه خونه توئه عزیزم
این قلب عاشق منه که واست همیشه بی توقع عزیزم
وای که چقد برای من مهمی
وای که چقد دیوونه ی نگاتم
هرجا ری کنارتم همیشه
هرجا ری میبینی پا به پاتم
کنارتم با اینهمه آرزو
کنارتم برام از خودت بگو
کنارتم با اینهمه علاقه
تو قلب من یه دنیا اشتیاقه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,289
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,489
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 72,539
  • بازدید کلی : 531,662
  • کدهای اختصاصی