loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohammad-Rashidian-In-Donya.jpg

 

میبینم از اینجا راهه خوشبختی ما همینجاست
تو ماله منی من ماله توام خدا مارو با همدیگه میخواد
میدونم که دنیا مارو با همدیگه میخواد اینجا
آخه توو قلب منی توو قلبه توام
خدا مارو با همدیگه میخواد
میگن این دنیا مارو با همدیگه میخواد این دنیا از جدایی بدش میاد
پس با من باش عاشقم باش همیشه تو کنارم باش
میگن این دنیا مارو با همدیگه میخواد
این دنیا از جدایی بدش میاد
پس با من باش عاشقم باش
همیشه تو کنارم باش
***
تورو میبینم هنوزم دنیا چقد آرومه باتو بودن همیشه ته آرزومه
تو ماله منی من ماله توام خدا مارو با همدیگه میخواد
میدونم که دنیا مارو با همدیگه میخواد اینجا
آخه توو قلب منی توو قلب توام خدا مارو با همدیگه میخواد
میگن این دنیا مارو با همدیگه میخواد این دنیا از جدایی بدش میاد
پس با من باش عاشقم باش همیشه تو کنارم باش
میگن این دنیا مارو با همدیگه میخواد
این دنیا از جدایی بدش میاد
پس با من باش عاشقم باش
همیشه تو کنارم باش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,241
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,441
  • بازدید ماه : 2,441
  • بازدید سال : 72,491
  • بازدید کلی : 531,614
  • کدهای اختصاصی