loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.moozik.info/mzi/wp-content/uploads/Saeed-Mohammadi-Leylio-Majnoon.jpg

 

ببین من با خیال تو چقدر آرومه آرومم
دوست دارم به اون حدی که از عشق تو مجنونم
تمام آرزوم اینه واسه دلم بشی مرحم
بشی به من تو وابسته بگی دوست دارم هر دم
بشی به من تو وابسته بگی دوست دارم هر دم

 

یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم

***

نمیشه از کنار تو بشه یواشکی رد شد
نمیشه عشقو معطل کرد نمیشه با دلت بد شد
شبو روزای دنیارو میشه به سادگی رد کرد
میشه شکست دل غم رو چشای غصه رو تر کرد
میشه شکست دل غم رو چشای غصه رو تر کرد

یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم

***

تموم زندگیمو میخوام به پات بریزم
با تو قشنگه دنیا بیا بمون عزیزم
یه دنیا حرف تو سینه برات سوغاتی دارم
اگه بی تو بتونم بازم دووم بیارم

یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
یه دنیا از تو ممنونم
اگه بدم پشیمونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم
دوست دارم به اون حدی
که لیلی باشی مجنونم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,385
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,585
  • بازدید ماه : 2,585
  • بازدید سال : 72,635
  • بازدید کلی : 531,758
  • کدهای اختصاصی