loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Masoud-Sedaghati-Gharibi-Nakon.jpg

 

غریبی نکن ای گله نازه من غریبیه تو اوجه تنهاییه
نمیتونی حتی تصور کنی بدونه تو شبهام چه شبهاییه
تو این لحظه های پر از اضطراب یه کاری بکن ترسه من کشته شه
بگیر از دله من تو این باورو که هر اومدن رفتنی پشتشه
غریبی نکن تو هوایه دلم امونم بده یک نفس تازه شم
میخوام قطره قطره با اشکه چشام با دریایه عشقت هم اندازه شم
غریبی نکن با منی که برات قسم خوردم هر چی بگی میکنم
قسم خوردمو من یه روزی تورو یه بخشی از این زندگی میکنم
***
یه دنیا پر از عشقو احساسته فقط صحبته من یا این خونه نیست
تا دلتنگیه چشم تو مسریه امیدی به این قلبه دیوونه نیست
میخوام دل ببندم به چشمایه تو مبادا با احساسه من بد بشی
شده پل بشم زیره پاهایه تو از این بی کسی ها باید رد بشی
غریبی نکن تو هوایه دلم امونم بده یک نفس تازه شم
میخوام قطره قطره با اشکه چشام با دریایه عشقت هم اندازه شم
غریبی نکن با منی که برات قسم خوردم هر چی بگی میکنم
قسم خوردمو من یه روزی تورو یه بخشی از این زندگی میکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,006
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,206
  • بازدید ماه : 3,206
  • بازدید سال : 73,256
  • بازدید کلی : 532,379
  • کدهای اختصاصی