loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 39 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Saeed-Rostami-Ejaze-Midi-Ft-Reza-Maleki.jpg

 

اجازه میدی یه دفعه اسم تورو صدا کنم
بدونه ترسو دلهره یه بار بهت نگاه کنم
اجازه میخوام که بگم بی تو تحمل ندارم
وقتی هوا ابری میشه اجازه میدی ببارم
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی بمیرم برایه تو
یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که
تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
***
اجازه میدی به خدا از تو شکایتی کنم
میفهمونم علاقمو خواستم جسارتی کنم
اجازه میدی از خدا بخوام بیای کنار من
ایندفعه شوخی ندارم نیای تمومه کار من
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی بمیرم برایه تو
یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که
تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی یه دفعه اسم تورو صدا کنم بدونه ترسو دلهره یه بار بهت نگاه کنم
اجازه میخوام که بگم بی تو تحمل ندارم وقتی هوا ابری میشه اجازه میدی ببارم
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 4,655
  • بازدید سال : 57,272
  • بازدید کلی : 516,395
  • کدهای اختصاصی