loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 89 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (1)

 

یک لحظه سردیو یک لحظه آتیش تو هر جوری که باشی سازگارم
پر از آشفتگی میشم کنارت من این آشفتگی رم دوست دارم
نباشی هر شبه من میشه یلدا ترحم کن به این شبهای تیره
به جز تو کی تو این دنیا میتونه این آرامش رو از من پس بگیره
تموم روزاهام بی تو سیاهه کنار شب نوازشهای مرده با اعجاز نگاهت مومن شدم من
واسه من عشق تنها قبله گاهه
***
تو تنهایی تمومه زندگیمی کنارت آرزویی کم ندارم
محاله حتی واسه چند لحظه بدون بودنت طاقت بیارم
یه وقتی نا خودآگاه سرد میشی یه وقت گرمیه تابستونو داری
همین قدری ازت دیدم بتونی بهارو آخر آذر بیاری
نباشی هر شبه من میشه یلدا ترحم کن به این شبهای تیره
به جز تو کی تو این دنیا میتونه این آرامش رو از من پس بگیره
تموم روزاهام بی تو سیاهه کنار شب نوازشهای مرده با اعجاز نگاهت مومن شدم من
واسه من عشق تنها قبله گاهه
واسه من عشق تنها قبله گاهه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zianajafi در تاریخ 1393/09/29 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلام ، خسته نباشید
در صورت تمایل به تبادل لینک ، ابتدا منو با نام ترجمه متون انگلیسی لینک کنید و بعد بهم خبر بدهبد
http://www.tarjomeh.rozblog.com/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,761
  • بازدید ماه : 1,761
  • بازدید سال : 71,811
  • بازدید کلی : 530,934
  • کدهای اختصاصی