loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 92 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Majid-Yahyaei-Mohtaj.jpg

 

به تو دلخوش کردم اما تو دلسردی چرا دوری از من بگو برمیگردی
به تو من محتاجم تو امیدم هستی تو شریکه عشقمی با دلم همدستی
اینروزا حاله من درهمو داغونه نفسام غمگینو جسم من بی جونه
تو سراغم برگرد که به من جون میدی به لب خشکه من بوی بارون میدی
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم
حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر دردمو حالا که پژمردم
***
تو منو میفهمی منو آرومم کن
من به تو محتاجم یکمی درکم کن
منو دلداری کن بگو برمیگردی
بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی
اینروزا حاله من درهمو داغونه نفسام غمگینو جسم من بی جونه
تو سراغم برگرد که به من جون میدی به لب خشکه من بوی بارون میدی
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم
حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,462
  • بازدید ماه : 6,016
  • بازدید سال : 76,066
  • بازدید کلی : 535,189
  • کدهای اختصاصی