loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 41 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

 

دارم تو هوایی نفس میکشم

که هر لحظه بی تو نفس میزنه

دارم رو زمینی قدم میزنم

که بی تو قدمهامو پس میزنه

تو جغرافیامو به هم میزنی

شب و روزمو جا به جا میکنی

همش طفره میری از عاشق شدن

ولی عاشقی اشتباه میکنی

تو میترسی احساستو رو کنی

میترسی به احساس من خو کنی

تو میخوای بترسم از عاشق شدن

منم ناخوداگاه ترسو کنی

***

نمیزارم از دستم آسی بشی

پریشون نمیشم از این فاصله

میخوام با جنونم مدارا کنم

تا باور کنی عاشقت عاقله

پشیمون نمیشی از این اعتماد

بزار عشقو باتو تصاحب کنم

نمیخوام حضور تو شوکم کنه

بزار از نبودت تعجب کنم

تو میترسی احساستو رو کنی

میترسی به احساس من خو کنی

تو میخوای بترسم از عاشق شدن

منم ناخوداگاه ترسو کنی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,003
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,203
  • بازدید ماه : 2,203
  • بازدید سال : 72,253
  • بازدید کلی : 531,376
  • کدهای اختصاصی