loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 67 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 

چقدر راحت تو یه ساعت درست تو بدترین حالت
بهم گفتی میری واسه همیشه
ولی حالا که ما دوتا دیگه نیستیم تک و تنها
علاقه داری که برگردی که چی شه

 

نذار تو دیگه سر به سرم به سرم بزنه که دله تو میبرم
تو که خوب میدونی من عاشق ِ عشقای پُر دردسرم
نذار تو دیگه پا رو دلم دلشو ندارم که دیگه باز تو بیای به دلم
تو که خوب میدونی منه دیوونه از تو دیوونه ترم

***

خدا تورو داده به من فرشته ی من
تو فرشته ی قصه ی پُر غصه ی من
فرشته من ببین تو خطرم
نذار سر به سر دل عاشق در به درم
نذار سر به سر دل عاشق در به درم

نذار تو دیگه سر به سرم به سرم بزنه که دله تو میبرم
تو که خوب میدونی من عاشق ِ عشقای پُر دردسرم
نذار تو دیگه پا رو دلم دلشو ندارم که بیای باز تو دلم
تو که خوب میدونی منه دیوونه از تو دیوونه ترم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,730
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,930
  • بازدید ماه : 2,930
  • بازدید سال : 72,980
  • بازدید کلی : 532,103
  • کدهای اختصاصی