loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (1)

 

بی تو زمستونا کول باره حرف
میریزه رو سرم دونه های برف از هر طرف
رویاهامون قد آسمون بود
اما هیچی طبق نقشه هامون پیش نرفت

 

تو میخواستی که بری نموندم سد رات
رفتی و توی دلم جا موند رد پات
حال من تو این روزام چقدر از خودم دوره
شدم آدمه کوکی که مجبوره

هرشب تا خود صبح تنها تو فکر تو
تو خیابون بی هدف پرسه بزنه
هرجایی که برم از تو یه خاطرست
این بدترین حالت تنها شدنه

***

عجیب شده رفتارم از همه چی بیزارم
دوری تو منو عصبی کرده
دارم سعی میکنم به روم نیارم
چجوری میتونم به تو برسونم
حال بدو حس دلتنگیامو
بی تو با خودمم نامهربونم

تو میخواستی که بری نموندم سد رات
رفتی و توی دلم جا موند رد پات
حال من تو این روزام چقدر از خودم دوره
شدم آدمه کوکی که مجبوره

هرشب تا خود صبح تنها تو فکر تو
تو خیابون بی هدف پرسه بزنه
هرجایی که برم از تو یه خاطرست
این بدترین حالت تنها شدنه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1393/11/09 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز لینک شدید
خوشحال میشم لینک ماهم در ساییتون قرار بدید
در رابطه با سوالی که پرسیدید بله وبسایت ما زیر نظر اقای یحیایی اداره میشه
موفق و موید باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,204
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,404
  • بازدید ماه : 2,404
  • بازدید سال : 72,454
  • بازدید کلی : 531,577
  • کدهای اختصاصی