loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 61 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

چند شبه که تا خود صبح

به چشم من خواب نمیاد

نمیدونم چیکار کنم

وقتی دلم تو رو میخواد

این و اون در میزنم

فکر و خیال جورواجور

دلم دار می ترکه

حسم یه جور عقلم به جور

وقتی که من دوست دارم

چطور ازت دل بکنم

حرف تو منصقانه نیس

نمیشه از تو بگذرم

جواب آخرین سلام

آخه خداحافظی نیس

خوب میدونی عزیز من

حرف تو منصفانه نیس

***

آب از سرم نمیگذره

تموم نمیشه درد من

یه لحظه دستم و بگیر

ببین چه سرده این بدن

لحظه یه روز دو روز که نیس

حرف یه عمر عشق منه

چطور میتونی بگذری

از قلب من که میشکنه

وقتی که ...

دوست دارم چطور ازت دل بکنم؟

حرف تو منصقانه نیس

نمیشه از تو بگذرم

جواب آخرین سلام

آخه خداحافظی نیس

خوب میدونی عزیز من

حرف تو منصفانه نیس

وقتی که من دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,643
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,843
  • بازدید ماه : 2,843
  • بازدید سال : 72,893
  • بازدید کلی : 532,016
  • کدهای اختصاصی