loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هنوز عادت نکردم به نبودنت به دردم
به اینکه بر نگردی
نه هنوز عادت نکردم
من تو این خیالم که تورو هنوز دارم
قد چندتا زمستون تو قلبم سوز دارم

تو قلبم سوز دارم..

 

میترسم از این جای خالی
چشمم که به اینجا میوفته
دریاست که از چشمای من
به سمت دنیا راه میوفته

***

هنوز عادت نکردم که تورو نداشته باشم
قرار نیست اصلا از خواب تو پاشم
تو رفتی باشه اما من که از رو نمیرم
ازم نخواه که هیچ وقت اینو جدی بگیرم
اینو جدی بگیرم..
اینو جدی بگیرم
اینو جدی بگیرم..

میترسم از این جای خالی
چشمم که به اینجا میوفته
دریاست که از چشمای من
به سمت دنیا راه میوفته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 5,174
  • بازدید سال : 57,791
  • بازدید کلی : 516,914
  • کدهای اختصاصی