loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 84 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.shikahang.ir/cover/Coming%20Soon/Pax-Sedat%20Nemiad.jpg

 

الو سلام کجایی
الو تو راهم دارم میام
کجایی میگم  صدا چیه کجایی
الو صدات نمیاد الو
الو
الو صدات نمیاد بگو کجایی
اوج چه خبره دروغ نگو تو راهی
الو صدات نمیاد خب حرف بزن
جواب بده دیگه بهم بگو کجایی
پیش کی نشستی هان همه چی یادت رفت
گوشیو برداشتی میگی داداش شمایی
نگاه کن نمیشناسی عکسامون تو گوشیته
میگی نشنیدم تاحال همچین صدایی
میگفتم عاشقتم بهم میگفتی من بیشتر
من ساده بودم چونکه نفهمیدم هیچوقت
اینا لفظ هر روزته به همه میگی
دنیامون جدا نبود از هم تو نخواستی نزدیک شه
یادته روز اول میگفتی خاصه اخلاقت
گفتم مسخره میکنی
گفتی چونکه حرفای دلت مثل بقیه نیست
الان چی شده که یهو
یکی باعث شد بامن انقد سرد شه رفتارت

***

گوشیتو خاموش کن سیگار روشنه
اونی که بعد تو هرجا میرم بامنه
گفتم اینا کین  دوستای مجازین همه
میگفت سخت نگیر اینیکیم کارمه
چی شد همکارتون الان شده هم خوابت
این یارو نفسته الان من شدم سربارت
چقد زود عوض شد ایندفه جامون باهم
منی که فک میکردم همیشه تا دنیا هست
کنارم میمونی واقعا چه توقعا داشتم
فکرشم سخت بود که یه روزی از تو جدا باشم
انقد به خودت رسیدی دیگه به ما نمیرسی
یه روزی همه کس ات بودم الان باید شما باشم
باشه یه روزی صدارو میشنوی همه جا
بازم میای سراغم وقتی سرت خلوت شه ها
د نشد دیگه وقتی میخواستمت کجا بودی
اون موقع زمین نمیخورم واسه همیشه سرپام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,717
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 71,767
  • بازدید کلی : 530,890
  • کدهای اختصاصی