loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 141 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Armin-2afm-Tebghe-Mamool.jpg

 

چه سریع روزا شد سپری من شدم تنها پسری
که روت کلید نمیکرد الکی فریک نمیزد
به تو هیچوقت شک نداشت تو دنیا بودی تک براش
بخاطره وجوده خودت کلی فرق کرد با قبلناش
اینو کردم پیشبینی که بهتر از تو هیشکی نی
نباید باور میکردی حرفایی که پشتم میشنیدی
تو همونی که دوست داشتمی انرژی مثبته دوست داشتنی
که با خودت همه جوره هستمو حال نمیکنم با دوستات ولی
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن
طبقه معمول طبقه معمول
طبقه معمول طبقه معمول
***
نمیدونم من چرا نمیتونم از تو دل بکنم یهو برم بگو مگه بهتر از توئم هست
زندگیم با تو راحته خوبی تو ندارم طاقته دوری تو
از همون روزه اول که دیدمت یهو حالم یجوری شد
دوست داشتم شبیه من باشی تویه مشکلات شریکم باشی
هرکاری میشد واست میکردم تا تو دوست دختر جدیدم باشی
نداشتیم باهم هیچ مشکل حادی یه زندگیه خوشگله عادی
منو همه جوره قبول کردی واست مهم نبود حتی مشکله مادی
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن
طبقه معمول طبقه معمول
طبقه معمول طبقه معمول
من حرص میخورم یه درصد نبودتو حس میکنم
هرکی هرچی دلش میخواد بگه من این رابطه رو حفظ میکنم
بیخیاله مردم مهم اینه هردو
فراموش کردیم قبل این هر کی هر کاری کرد
تو یکم حساسی منم که رو تو وسواسی
خوب یا بد زشت یا خوشگل مهم اینه که واسه من آسی
پس کنارم حالا بشین تو بهترین دلیله آرامشی
بهم بزنیم ماها که چی میخوام واسه یه شروع جدید آماده شی
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطیه ماها بشن
طبقه معمول تو هستی دلیل آرامشم طبقه معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن
طبقه معمول طبقه معمول
طبقه معمول طبقه معمول

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,831
  • بازدید ماه : 1,831
  • بازدید سال : 71,881
  • بازدید کلی : 531,004
  • کدهای اختصاصی