loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 111 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

یه حرفایی حزین هست که داره پیرم میکنه
گفتنش آسون نیس آخه خیلی حقیرم میکنه
یه حرفایی تو سینه هست بذار همینجا بمونه
درده دله شکستمو هیشکی نباید بدونه
نمیدونم چرا باید همه سنگا تو راه من باشه
چرا باید همه دردا واسه ی دله بی گناه من باشه
نمیدونم چرا باید شبامو با تنهایی پر کنم
آخه تا کی بگو تا کی خودمو دیوونه تصور کنم
نمیدونم نمیدونم

***

یه حرفایی حزین هست که داره پیرم میکنه
گفتنش آسون نیس آخه خیلی حقیرم میکنه
یه حرفایی تو سینه هست بذار همینجا بمونه
درده دله شکستمو هیشکی نباید بدونه
نمیدونم چرا باید همه سنگا تو راه من باشه
چرا باید همه دردا واسه ی دله بی گناه من باشه
نمیدونم چرا باید.شبامو با تنهایی پر کنم
آخه تا کی بگو تا کی خودمو دیوونه تصور کنم
نمیدونم نمیدونم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,818
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,018
  • بازدید ماه : 3,018
  • بازدید سال : 73,068
  • بازدید کلی : 532,191
  • کدهای اختصاصی