loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Arash-Rostami-Nemishe-Bi-To.jpg

 

بازم تنها شدم امروز ته این جاده بن بسته
بهت گفتم نرو اینجا یکی هست که دلبسته
ببین جات دیگه خالی نیست ببین تنهایی میتونم
فقط گیجم نمیدونم واقعا خوبم یا که داغونم
گمت کردم میونه خاطره هایی که همرامه
تو که عاشق نبودی پس جدایی آخرین رامه
ببین چه سخته شبایه بی تو وقتی که دنیام فقط تویی تو
نفس کشیدن نمیشه بی تو بهت که گفتم نفسمی تو
ببین چه سخته شبای بی تو وقتی که دنیام فقط تویی تو
نفس کشیدن نمیشه بی تو بهت که گفتم نفس تویی تو
***
بازم تنها شدم امروز ته این جاده بن بسته بهت گفتم نرو اینجا یکی هست که دلبسته
ببین جات دیگه خالی نیست ببین تنهایی میتونم فقط گیجم نمیدونم واقعا خوبم یا که داغونم
گمت کردم میونه خاطره هایی که همرامه تو که عاشق نبودی پس جدایی آخرین رامه
ببین چه سخته شبایه بی تو
وقتی که دنیام فقط تویی تو
نفس کشیدن نمیشه بی تو
بهت که گفتم نفسمی تو
ببین چه سخته شبای بی تو
وقتی که دنیام فقط تویی تو
نفس کشیدن نمیشه بی تو
بهت که گفتم نفس تویی تو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,755
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,955
  • بازدید ماه : 2,955
  • بازدید سال : 73,005
  • بازدید کلی : 532,128
  • کدهای اختصاصی