loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 157 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Hamidreza-Alikhani-Norooze-Emsal_63169e108912ab0f667fc2484897b6ab.jpg

 

امسالمو با تو شروع میکنم این بهترین روزای زندگیمه
تو این بهاری که کنارم هستی قشنگ ترین ساعت عاشقیمه
این چندمین سالیه که تو هستی این زندگی با تو پر از امیده
هرچی به جز خیال ارومه تو تو خیال ذهنه من پریده
سفره هفت سینو برات میچینم امسالمو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت روز تازه ای طلوع میکنم

***

سفره هفت سینو برات میچینم امسالمو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت روز تازه ای طلوع میکنم
تو این بهاره زندگی پیشمی با بودنت هوای من تازه شد
هیچ چیزی توی دنیا برام کنارت قشنگ تر از بهار اینجا نشد
این لحظه ها تو خاطرم میمونه با تو تموم لحظه هام بهاره
مثله تو تو دنیا فقط یکیه ستارتو آسمونا نداره
سفره هفت سینو برات میچینم امسالمو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت روز تازه ای طلوع میکنم
سفره هفت سینو برات میچینم امسالمو با تو شروع میکنم
یه بار دیگه هم دارم کنارت روز تازه ای طلوع میکنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,127
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,327
  • بازدید ماه : 2,327
  • بازدید سال : 72,377
  • بازدید کلی : 531,500
  • کدهای اختصاصی