loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mahdi-Mozaffari-Mage-Mishe.jpg

 

داری دنباله چی میگردی وقتی که میخوام پایه عشق من بشینی
یه چیزایی رو تا عاشق نباشی نه میتونی بفهمی نه ببینی
داری دنباله چی میگردی وقتی چشماتو بستی رو احساسه قلبم
با اینکه تو خوب میدونی که دوری چقد تاثیر گذاره رویه قلبم
مگه میشه هیچ جایی تو قلبه تو نباشه
مگه میشه هیچ حسی تو وجودت نباشه
تویی که عمریه با من عجینی میتونی عشقو تویه چشام ببینی
احساسی بهم میگه بمونم یه احساسی بهم میگه همونی
***
پی هیچی نگرد تا من باهاتم چقد بی تابتم پا به پاتم
به من نگو که حسی به تو ندارم به منی که همه دنیارو باهاتم
مگه میشه هیچ جایی تو قلبه تو نباشه
مگه میشه هیچ حسی تو وجودت نباشه
تویی که عمریه با من عجینی میتونی عشقو تو چشام ببینی
داری دنباله چی میگردی
وقتی اشکو تویه چشمایه خیسم میبینی
داری دنباله چی میگردی
وقتی که میخوام پایه عشق من بشینی
یه چیزایی رو تا عاشق نباشی
نه میتونی بفهمی نه ببینی
داری دنباله چی میگردی
وقتی چشماتو بستی رو احساسه قلبم
با اینکه تو خوب میدونی
که دوری چقد تاثیر گذاره رویه قلبم
مگه میشه هیچ جایی تو قلبه تو نباشه
مگه میشه هیچ حسی تو وجودت نباشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,814
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,014
  • بازدید ماه : 3,014
  • بازدید سال : 73,064
  • بازدید کلی : 532,187
  • کدهای اختصاصی