loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Saeed-Kord-Bache-Madar.jpg

 

من تو آغوشت زندگی کردم
روزگار تو پای من سر شد
هربار افتادم تو دلت لرزید
چشم تو هر روز واسه من تر شد
بی تو من اینجا رو به تکراره
بگو جز تو کی هوامو داره

 

مادر ، همیشه از تو من میخونم
مادر ، تا ابد قدر تو میدونم
مادر ، یه لحظه بی تو نمیتونم
مادر ، تویی تو آروم جونم
مادر ، با دلم خوب و مهربونی
مادر ، همیشه مهربون میمونی
واسم ، زیر لب دعا میخونی
مادر ، تو برام آروم جونی

***

پیر شدی راهم تا جوون باشم
تو جوونی تو پای من دادی
واسه اینکه من روی پام وایسم
تو چقدر راحت از پا افتادی
تو محبت رو یاد من دادی
هر کاری کردم تو پا می ایستادی

مادر ، همیشه از تو من میخونم
مادر ، تا ابد قدر تو میدونم
مادر ، یه لحظه بی تو نمیتونم
مادر ، تویی تو آروم جونم
مادر ، با دلم خوب و مهربونی
مادر ، همیشه مهربون میمونی
واسم ، زیر لب دعا میخونی
مادر ، تو برام آروم جونی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 937
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,137
  • بازدید ماه : 2,137
  • بازدید سال : 72,187
  • بازدید کلی : 531,310
  • کدهای اختصاصی