loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 188 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

http://music.lord-team.ir/wp-content/uploads/Alibaba-Fasele.jpg

 

ازش فاصله بگیر هنوزم حساسم روت

وقتی از دور دیدمت قشنگ حواسم بود
یه روز لبخند تو فقط بودش واسه من
اما امروز چقدر با تو زیاده فاصلم
ازش فاصله بگیر دیگه طاغتم سر اومد
من فکر تو تو فکر دوردور شبونت
هی
اونم مثله یا نه
نازتو میشکه با هر بهونت
اونم مثله من میزاره غیرت واسه تو
پیش غریبه ها میگه جلو بکش شالتو
صبح تا شب رو خطت میاد
که فقط یبار بخواد بپرسه حالتو
اونم مثله من گیر الکی میده
مهمی براش یا فکر کلکیته
تو چی حسابی باز کردی روش
یا فرق نمیکنه واست با یه کس دیگه

 

برو که دیگه عزیزم
جایی ندارم رو زمین
برو دیگه اینجا نمون
میخوام بمیرم نازنین
تو مال من نیستی گلم
یکی دیگه تو قلبته
بزار تورم خلاص کنم
دوست دارم فقط همین
بیا آتیشم بزن
تا که بسوزه خاطره
جوونیمو دادم به پات
ولی نمونده خاطرت
جایی نمونده رو تنم
که زخم دوریت نباشه
بیا سر خاکم ببین
اگه نمیشه باورت

یه روزی میاد میبینی تو خیابون
یه حلالم کن زیر عکسم زدن
با اینکه منو بردی از یاد
ولی اسم تو رو دستم زدم
نه نشنوم یه روز یه جایی
تو مستی بشنوی از من صدایی
نه خدا اونروزو نیاره
که بشکنی یه دفه اسممو بیاری
وقتی دست به دست با اون دیدمت دستام لرزید
فقط تو دهنا اسمت چرخید
بس کن دیگه طاغت ندارم
حالو روزمو دید بهت عشقت خندید
زندگیم رو تکراره همش
کاش بشه بگیری فاصله تو ازش
هه دلم چه الکی خوشه
کار من و تو دیگه از این حرفا گذشت

بیا آتیشم بزن
تا که بسوزه خاطره
جوونیمو دادم به پات
ولی نمونده خاطرت
جایی نمونده رو تنم
که زخم دوریت نباشه
بیا سر خاکم ببین
اگه نمیشه باورت

هواتو داشتم همیشه
هه ولی گل عمرمنو تو کندی أ ریشه
من زمین خوردم دیگه خاک نپاش روم
من همونیم که فقط باخته همیشه
هواتو کردم دوباره
دلم خیلی پره کاش الان بارون بباره
میگذره امشبم همچی تمومه
همه خوبیام همه اون روزا حرومت
همه روزایی که میزدم از همه خوشیام
کم نذاشتم حتی اوج نداریام
با پای پیاده میرسوندمت ولی الان
آهنا دنبالت میان
لعنتی شبا کابوس میبینم
با سیگار روشن خط خاموش میگیرم
ولی اینطوری نمیمونه دلم
یه روز یه جا میخوره گذرت به من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,220
  • بازدید ماه : 2,220
  • بازدید سال : 72,270
  • بازدید کلی : 531,393
  • کدهای اختصاصی