loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 99 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Behzad-Pax-Mano-Bebakhsh.jpg

 

واسه دیدنش شوقی نمونده که با رفتنش این حسو پرونده
فراموش نکن نمیخوام تموم شه هر چی میساختم نذاشتی همون شه
هنوزم هواتو دارم با اینکه نیستی هنوز نمیگیره جای تو هیشکی
هنوز کسی نمیدونه رفتی از پیشم من که عوض نمیکردم نگاتو با هیچی
منه عصبیه الاغ بسپر به خودم تو هم به خودت نگیر اگه اصرار میکنم
منه روانیو ببخش اگه عاطفی نبودم منو ببخش که به جز تو با کسی نبودم
داره صدات میاد ببین تو غرق خوشی شدی من که اینجام بگو پس تو کوشی
هنوز میری سر قرار تو راس ساعت منم میام پشت خطت دم به ساعت
تویی که بدت میاد ازم پس منم زیاد اصا نمیذارم سر به سرت
خیلی چیزا ازت من یاد گرفتم کاش تو درک داشتی یکم
امروزم گذشت بگو فردا چی بگم
تو شک داشتی به من حتی به سایمم تو بزرگ بودی فقط یه سال ازم
وقتی دیدی ایده آلت تو اوضام نیست سر چی مذاکره کنیم اینجا لوزان نیست
پس واسه رفتنتم اصراری ندارم دیگه حسی به این عشق اجباری ندارم
مثه فلسطین میمونی هر کی میزنه و میره من میلی به این فلسطینه اشغالی ندارم
شنیدی میگن حرف حرف میاره پول پول میار
ولی من نمیدونم چرا همیشه صداقت پاکی خیانت میاره
یعنی تقصیره کیه ها , اینا تقصیر کیه , نمیدونم
***
تقصیر کیه بگو این سر درده شدید فکرشم نمیکردم حتی رو دستم بزنی
گفتم شرایط روحیم خیلی خرابه ها نشد پشت خطت نیام حتی تو اون شبا حتی یه بار
این آخریا چی بود هر روز یه عطری میزدی کلاست رفته بالا که دیگه با ما نمیپری
همون جنوب شهریم که مسخرم میکردی صدام رو مخته اینروزا هر طرف میگردی
من آرزو ندارم همش عقدست بفهم زیر تابوتمو نگیر اگه خواستم برم
میرم جنازمو یه جایه دور لاشخورا ببرن چونکه با تو فهمیدم از من لاشخورا بهترن
من شبیه خودمم یه جا اخر شهر فکر فردامم تو هم فکر آخر شب
از همه خوردم پس تو هم میشی اضافه به اونا
که پشیمونم میبینمت آخرشم
هنوزم هواتو دارم با اینکه نیستی هنوز نمیگیره جای تو هیشکی
هنوز کسی نمیدونه رفتی از پیشم من که عوض نمیکردم نگاتو با هیچی
منه عصبیه الاغ بسپر به خودم تو هم به خودت نگیر اگه اصرار میکنم
منه روانیو ببخش اگه عاطفی نبودم منو ببخش که به جز تو با کسی نبودم
یاد گرفتم تو زندگیم دو دوتا همیشه چهارتا نمیشه
جواب خوبی همیشه خوبی نیست
این تجربست که آدمو بزرگ میکنه هه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 830
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,791
  • بازدید ماه : 6,345
  • بازدید سال : 76,395
  • بازدید کلی : 535,518
  • کدهای اختصاصی