loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mahan-Hosseini-Man-Asheghet-Shodam.jpg

 

تا میرسم به تو هول میکنه دلم دست خودم که نیست من عاشقت شدم
من با تو دلخوشم دنیایه من تویی دوست دارم تو رو من بیشتر از خودم
میترسم از خودم از اینکه عاقبت دیوونه بازیام دردسرت بشه
قلبم بدونه تو اصلا نمیزنه نبضه منو بگیر تا باورت بشه
بیا جلو دوست دارم بغل بگیرمت تو رو
دوست دارم بهت بگم این حرفارو , من با تو آروم میشم
میخوام بگم بذار تو بغلت آروم بشم
حس میکنم با تو یه جایه دیگم , میخوام تو بمونی پیشم
***
تا میرسم به تو هول میکنه دلم
دست خودم که نیست من عاشقت شدم
من با تو دلخوشم دنیایه من تویی
دوست دارم تو رو من بیشتر از خودم
میترسم از خودم از اینکه عاقبت دیوونه بازیام دردسرت بشه
قلبم بدونه تو اصلا نمیزنه نبضه منو بگیر تا باورت بشه
بیا جلو دوست دارم بغل بگیرمت تو رو
دوست دارم بهت بگم این حرفارو , من با تو آروم میشم
میخوام بگم بذار تو بغلت آروم بشم
حس میکنم با تو یه جایه دیگم , میخوام تو بمونی پیشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,380
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,580
  • بازدید ماه : 2,580
  • بازدید سال : 72,630
  • بازدید کلی : 531,753
  • کدهای اختصاصی