loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 70 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه
نمی ذارم بدون دیدنت امروز فردا شه
نمی ذارم که حتی لحظه ای دلخور شی از من
همه حرفاتو هرجا که زدی یادمه حتماً
بمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم
خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم
نمی ذارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه
دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه
تو که از تو چشات هرچی رو پنهون کنی معلومه
می دونم عاشقم راستی دلم پیشت آرومه
بمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم
خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,803
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,003
  • بازدید ماه : 3,003
  • بازدید سال : 73,053
  • بازدید کلی : 532,176
  • کدهای اختصاصی