loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Milad-Babaei-Azabam-Nade.jpg

 

 

میفهمم که توهم مثه من پر غم شده شب هاتو بیداری
میدونم دلتم شده تنگ دلم توام آروم نداری
یکم دل بده به من تا حرفامو بگم حتما
تو حرفایی داری که به روت نمیاری به رفتن
بی تو حالم بده عذاب نده اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده تو نیستیو به عکسات ماتم زده
بی تو حالم بده عذاب نده اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده تو نیستیو به عکسات ماتم زده
***
بعد یه عمر گذشت همین چند روزه واسه تنهاییام دلم میسوزه
نمیدونم کجاییو چه حالی داری بدونه من
وقتی دل کندیو رفتی فکر نکردی به دلتنگ شدن
بی تو حالم بده عذاب نده اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده تو نیستیو به عکسات ماتم زده
بی تو حالم بده عذاب نده اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده تو نیستیو به عکسات ماتم زده
میفهمم که توهم مثه من پر غم شده شب هاتو بیداری
میدونم دلتم شده تنگ دلم توام آروم نداری
یکم دل بده به من تا حرفامو بگم حتما
تو حرفایی داری که به روت نمیاری به رفتن
بی تو حالم بده عذاب نده
اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده
تو نیستیو به عکسات ماتم زده
بی تو حالم بده عذاب نده
اینو یادت نره که چشمام به دره
توام حالت بده شدی از همه زده
تو نیستیو به عکسات ماتم زده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 828
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,028
  • بازدید ماه : 2,028
  • بازدید سال : 72,078
  • بازدید کلی : 531,201
  • کدهای اختصاصی